Bravo I Bravo II Brava Marea Marea Weekend
                            
     

Poprzedni temat «» Następny temat
1.9 jtd cf2 skrzynia biegow
Autor Wiadomość
Michale76 
żółtodziób

Silnik: Diesel
Pojemnosc: 1900
Rocznik: 1999
Model: Marea Weekend
Imię: Michal
województwo: łódzkie
Wiek: 27
Dołączył: 24 Paź 2017
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 24 Paź, 2017 10:33   1.9 jtd cf2 skrzynia biegow

Siemka to mój pierwszy post tutaj i od razu szukam porady czy ktoś z was wymieniał skrzynie w cf2 na mocniejsza w sensie że taka która wytrzyma więcej mocy i momentu niż seryjną ? Fajnie gdyby była ona 6 biegowa ? Wiem że można przerzucić skrzynie z ar 166 ale tam jest sporo rzeźby a może macie jakieś inne pomysły pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
lobo 
żółtodziób

Silnik: Diesel
Pojemnosc: 1910
Rocznik: 1999
Model: Bravo I
Imię: Łukasz
województwo: małopolskie
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lis 2015
Wysłany: Pon 08 Sty, 2018 14:19   

Witaj,temat trochę stary ale jeśli to pomoże to z własnego doświadczenia powiem że niema takiej łatwej opcji. Sam długo szukałem dobrego rozwiązania dla swojego bravolota ponieważ wysadziłem już dwie skrzynie, konsultowałem sprawe z cinkiem i niema takiej skrzyni. Można wsadzić z punto II jtd jest dłuższa i lepiej się jeździ mocno zrobionym jtd ale jest tak samo słaba.

Pozdrawiam
_________________
Bravo jtd 176 KM 346 Nm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
speedline
żółtodziób

Silnik: Benzyna+LPG
Model: Marea Weekend
województwo: podkarpackie
Dołączył: 17 Lis 2016
Wysłany: Pon 08 Sty, 2018 20:03   

Przy jakim NM wysadzałeś te skrzynie, i co siadało dyfer czy goliłeś jakiś bieg :?:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
QBOSS 
stary wyjadacz
141KM i 311NM ;)


Silnik: Diesel
Pojemnosc: 2
Rocznik: 2001
Model: Bravo I
Imię: Kuba
województwo: łódzkie
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2009
Piwa: 31/24
Skąd: Rawa Maz, Łódź
Wysłany: Sro 10 Sty, 2018 03:08   

lobo, - co ten cinek ci za głupot naopowiadał - oczywiście że jest taka opcja bo spokojnie się zakłada skrzynie szóstkę 530 ,która ma większy rozmiar półosi ,tarczy sprzęgłowej a do tego można do niej założyć fabryczną szperę. Ta skrzynia jest o wiele mocniejsza ,do tego można pozbyć się dwumasu z takiego zestawu. Mankament takiego rozwiązania jest to że w Alfie prędkość odczytywana jest z ABSu a nie ze skrzyni więc niezbędnym jest przerobić obudowę mechanizmu różnicowego tak żeby włożyć tam ślimak pod linkę ( miejsce w obudowie jest, nie ma tylko otworu) i do tego założyć wieniec na mechanizm. Do tego trzeba też pozakładać półosie z 147 i lekko stoczyć przeguby zewnętrzne tak żeby wchodziły w zwrotnice bo wielofrez jest taki sam. Temat przerabiałem i taki zestaw spisuje się świetnie. Więc pierdolenie że nie ma takiej skrzyni jest mocno przesadzone
_________________
Jest:
Bravo 1.9 JTD GT 141 KM i 311 Nm
http://www.autocentrum.pl...iat-bravo-2001/

Była:
Fiesta 1.8D -> 2.0 Zwana Białą Strzałą :P
http://www.polskajazda.pl...ord/Fiesta/7501
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maniek75 
rajdowiec
gnoi na zimnym


Silnik: Benzyna+LPG
Pojemnosc: 1998
Rocznik: 1997
Model: Bravo I
Imię: Mariusz
województwo: śląskie
Pomógł: 47 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2011
Piwa: 83/106
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Sro 10 Sty, 2018 06:55   

lobo napisał/a:
konsultowałem sprawe z cinkiem
wszystko w temacie ... dziwnym trafem od kilku lat akcje tego guru mocno spadają ....
_________________
1.8 odsłużyło swoje
2.0 czarna nie jedzie.pl
2.0 bordowa - odeszła do krainy gumowych barier
2.0 majtek - dobrze gniecie
AR 156 - 2.4 10v - 150 . przyzwoita maszina
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
lobo 
żółtodziób

Silnik: Diesel
Pojemnosc: 1910
Rocznik: 1999
Model: Bravo I
Imię: Łukasz
województwo: małopolskie
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lis 2015
Wysłany: Sro 10 Sty, 2018 12:41   

Po pierwsze nie napisałem że się nie da tylko że niema łatwej opcji a do interpretacji pozostaje co to znaczy "łatwa". Rozważałem tą 530 ale otrzymałem właśnie podobną odpowiedź od Marcina (listę przeróbek), dla mnie było już to za dużo, tym bardziej że nie miałem 100% pewności że na tym się zakończy a parę zmian w bravolocie się mocno rozrosło a miało być "hop siup". Mnie wychodzi taniej i szybciej wymienić seryjną skrzynię za 300 zł raz na rok dwa (sam to robię). Odnośnie parametrów to mam niecałe 350 Nm łagodnie poprowadzone ale istotą jest jak się użytkuje a ja niestety katuje swojego klekota na superoesie i liczę się z tym żę skrzynia padnie (nie takie auta się na zawodach psują) . W jednej skrzyni rozpadł się dyfer a w drugiej zębatka od dwójki.

Pozdrawiam i życzę wszytkim forumowiczą nadmiaru mocy, braku awarii i wszelkiej pomyślności w nowym roku
_________________
Bravo jtd 176 KM 346 Nm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Przeskocz do:  
Strona wygenerowana w 1,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
bbtp © 2010 Wszelkie prawa zastrzeżone