Bravo I Bravo II Brava Marea Marea Weekend
                            
     

Poprzedni temat «» Następny temat
brak kierunków a awaryjne są
Autor Wiadomość
kaza2 
ogarniam temat
kaza2

Silnik: Benzyna+LPG
Pojemnosc: 1200
Rocznik: 2001
Model: Brava
województwo: małopolskie
Dołączył: 17 Lip 2011
Piwa: 1/4
Skąd: K.Wielka/Kraków
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2017 11:15   brak kierunków a awaryjne są

Witam. Tak jak w temacie przy skręcie zauważyłem że nie działają mi kierunkowskazy( oba). Nie działa ani prawy ani lewy, natomiast awaryjne działają bez zarzutu
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaza2 
ogarniam temat
kaza2

Silnik: Benzyna+LPG
Pojemnosc: 1200
Rocznik: 2001
Model: Brava
województwo: małopolskie
Dołączył: 17 Lip 2011
Piwa: 1/4
Skąd: K.Wielka/Kraków
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2017 17:55   

Wogole deska przestala dzialac... Oprocz swiatel i awaryjnych( kontrolek)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bartosz 
mistrz zakrętów

Silnik: Benzyna
Pojemnosc: 1581
Rocznik: 2000
Model: Brava
Imię: Bartosz
województwo: śląskie
Pomógł: 5 razy
Wiek: 25
Dołączył: 05 Lis 2011
Piwa: 4/24
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2017 19:41   

Co oznacza, że deska przestała działać? Polecam najpierw sprawdzić przełącznik zespolony, a potem brać się za inne sprawy.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
hermes 
raczkujący


Silnik: Benzyna+LPG
Pojemnosc: 1
Rocznik: 1999
Model: Brava
województwo: mazowieckie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2011
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2017 20:22   

U mnie takie objawy były jak poszedł durny przekaźnik
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kaza2 
ogarniam temat
kaza2

Silnik: Benzyna+LPG
Pojemnosc: 1200
Rocznik: 2001
Model: Brava
województwo: małopolskie
Dołączył: 17 Lip 2011
Piwa: 1/4
Skąd: K.Wielka/Kraków
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2017 22:02   

teraz są kierunki a nie ma oświetlenia w kabinie . Kurde chyba jednak elektryka , popadało troche i sie zaczyna.

CO oznacza że przestało działać? Tzn nie działają zegary
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Michał 
stary wyjadacz
214 KM


Silnik: Diesel
Pojemnosc: 2000
Rocznik: 2008
Model: Bravo II
Imię: Michał
województwo: zachodniopomorskie
Pomógł: 55 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Maj 2007
Piwa: 4/7
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017 11:06   

do sprawdzenia:
- przekaźnik zespolony w pierwszej kolejności
- zegary tylne złącza ( był temat, ponoć można wrzucić do lodówki i potem sprawdzić )
_________________
2.0 MultiJet Sport 214 KM 420 Nm by Cinsoft DPF OUT EGR OFF
2.2 mercedes W124 lpg


był : brava 1.9 TD 101 1997r.
bravo 1.9 JTD 105 STEEL 2001r. EGR OUT
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bouli 
raczkujący

Silnik: Benzyna+LPG
Pojemnosc: 1600
Rocznik: 1999
Model: Bravo I
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Wiek: 41
Dołączył: 08 Cze 2009
Wysłany: Pon 22 Maj, 2017 12:15   

hermes napisał/a:
U mnie takie objawy były jak poszedł durny przekaźnik


Który przekaźnik Ci poszedł.

Bo ja ma identyczne objawy jak w temacie i nie wiem co dalej robić.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Przeskocz do:  
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
bbtp © 2010 Wszelkie prawa zastrzeżone