Bravo I Bravo II Brava Marea Marea Weekend
                            
     

Poprzedni temat «» Następny temat
[S] HGT Turbo
Autor Wiadomość
ticolodz 
rajdowiec
co pali gume


Silnik: Benzyna+LPG
Pojemnosc: 2000
Rocznik: 2000
Model: Bravo I
Imię: Radek
województwo: łódzkie
Wiek: 28
Dołączył: 07 Paź 2009
Piwa: 88/8
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 19 Lip, 2017 22:18   [S] HGT Turbo

Nadeszła pora aby rozstać się a w zasadzie przekazać projekt do dalszej realizacji nowemu włascicielowi. Niestety nie mam już czasu do dalszego rozwijania i nawet korzystania z tego wdzięcznego autka z bogatą historią.
Auto w sumie chyba kazdy zna, ale po krótce przybliże.
Rok 2000, seria 1.8. W 2010 chyba przekładka na 2.0 z Marei, w 2011 przekłądka na 2.0 Turbo z Kappy.

Najpierw co w tym aucie jest:
-Fotele z Coupe przod tył
-Hamulce Brembo przód
-Gwint KW przód
-Sprezyny -50 FKAutomotive
-Belka tył z 2.0
-Soczewki
-Przyciemnione szyby tył 90% przod 60%
-Wzmacniacz Audison (ostatnio nieuzywany- do przejrzenia)
-Felgi 17 z Mulpy, na nich opony 205/40 na spokojnie 2-3 sezony
*Silnik 2.0T z Kappy
*nowe pierscienie tłokowe
*nowe uszczelniacze zaworowe głowicy
*nowe panewki korbowodowe
*nowe MBC Properfekt
*blow off Properfekt
*Turbo po regeneracji u ERNIego ok 3 lat temu (przbieg to max 5tys km)
*Frontowy IC
*Instalacja LPG Stag z reduktorem KME GOLD
-Nowa przednia szyba z paskiem

Podłoga stan bdb, kielichy idealne, progi jak zaglądałem niedawno rownież ok.


Co trzeba zrobić:
-Wymienić wahacze przód, luzy na tulejach i sworzniach
-Założyć korektory siły hamowania tył. Już kupione.
-Wymienić sensor predkosci własnej pojazdu (ten w skrzyni - nie działa predkosciomierz)
-Ogarnąć dlaczego na PB faluje przy ostrym bucie i nie jedzie jak trzeba - obstawiam pompe paliwa bo jest zwykła z 2.0 i pewnie traci wydajnosc. Mam tą z Kappy wiec wystarczy przełożyć.


Wady auta:
lekko zagnieciony dach przy szyberdachu po otwarciu maski przy sporej predkosci - szyber nie domyka się. Trzeba poswiecic pare minut zeby to podprostować.
delikatnie powierzchownie bierze tylne błotniki. lekka zaprawka powinna załatwić sprawe.


Auto miało też problem z falującym doładowaniem, wiec oryginalny zawór pierburga zastąpiłem MBC ustawionym na 1.0 bara i do tego podstrojone lpg. przy max bucie sonda stoi na bogato wiec uwazam że wszystko w miare gra.

Auto sprawia naprawde wiele radosci z jazdy, przelotowy wydech i parskanie blowoff'a przy ostrej jeździe po zakretach sprawia ogromną frajdę i zawsze wtedy bije sie z myślami czy sprzedawać tak duży kawał mojej młodosci, historie kilkudziesieciu zlotów, wypraw i przygód. Ale niestety prawda jest taka że autko stoi przez wiekszosc czasu w zamknietym garażu a ja z powodu pracy i natłoku innych zajęć nie mam czasu sie nim nacieszyć. Przez ostatnie 5 lat zrobiłem nim może 5 tys km.
Dorzuce cały bagażnik róznych czesci zamiennych od czujników do kół zebatych sprzegła dwumasy itp.

OC do 1 listopada
Przegląd zrobie na dniach.
Butla lpg do 2019
Cena 4 7 9 9 zł
kontakt 668449896
Zapraszam do oglądania, dzwonienia, pytania. Najlepiej dzwonić, na pw odpowiadam rzadko i z duzym opoznieniem.
Pozdrawiam, RM.





_________________
Są:
Bravo 2.0t_20vt
Passat b6 196KM 400Nm
Clio III 1.2 16v
Były:
Bravo 2.0_20v
Marea 2.4_20v
Bravo 1.6_16v
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Przeskocz do:  
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
bbtp © 2010 Wszelkie prawa zastrzeżone